0723725867

כמה עולה הלבנת שיניים – כל מה שחשוב לדעת

הלבנת שיניים

שיניים לבנות הן החלום הורוד של כולנו. כבר מהסרטים המצוירים שהיינו רואים בילדות היו לשיניים של הגיבורים ברק ונצנוץ מיוחד, ועד היום אנו רואים את כל השחקנים ההוליוודיים והסלבס השונים מחייכים חיוך לבן ומושלם. אז כמה עולה הלבנת שיניים והאם כדאי לכם לעשות את זה?

אנחנו רוצים לגלות לכם כאן סוד קטן, כדי שלא יהיו לכם רגשי נחיתות: אף אחד לא מגיע לכזה מצב בשיניים באופן טבעי, רק בזכות זה שהוא מצחצח שיניים פעמיים ביום כמו שהרופאה אומרת.

כל אלו עוברים טיפולים מיוחדים להלבנת שיניים, פרקטיקה רפואית מקובלת ונפוצה. מעניין אתכם? גם אתם יכולים!

הלבנת שיניים – איך להגיע לתוצאות מיטביות?

הלבנת שיניים ביתית היא אחת הדרכים המקובלות להלבין את השיניים היום.

היתרון הגדול הוא שאתם רוכשים ערכת הלבנת שיניים ומבצעים בעצמכם את התהליך בלי צורך לקבוע תור מראש ולהגיע למרפאה.

אין ספק שמדובר על כלי נהדר להגיע לשיניים לבנות ויפות בלי לבזבז זמן רב ובלי לקרוע את הכיס. עם זאת, כדי להגיע לתוצאות מיטביות חשוב מאוד להקפיד על כל ההוראות המדויקות של הטיפול.

אל תתפתו לזלזל בו כי זה טיפול שנערך בבית ולא במרפאה רשמית, אחרת לא תגיעו לתוצאות הרצויות.

הלבנת שיניים ביתית מחיר

אז כמה זה עולה?

קודם כל חשוב להבין שאין כאן מחיר אחיד בכל המקומות. המחיר להלבנת שיניים משתנה לפי סוג הטיפול, משך הטיפול, המקום  בו בחרתם לעבור את הטיפול, ועוד.

באופן כללי ניתן לומר שמשחות שיניים להלבנה עולות כמה עשרות שקלים, בעוד שהמחיר הלבנת שיניים בערכה ביתית הוא כמה מאות שקלים.

את הערכות הללו ניתן לרכוש ברוב בתי המרקחת או להזמין הביתה דרך רשת האינטרנט.

השאלה כמה עולה הלבנת שיניים היא קריטית לפני שאתם יוצאים למסע שלכם לחיוך זוהר יותר.
העלות עשויה להשתנות משמעותית בהתאם לשיטה שתבחרו. מוצרים ללא מרשם כמו רצועות הלבנה או משחת שיניים הן האפשרויות הזולות ביותר שיש בשוק היום, אך יעילותן לרוב פחותה מטיפולים מקצועיים. מוצרים אלה יכולים לנוע בין 80 ל-400 שקלים.

מצד שני, שירותי הלבנת שיניים מקצועיים המוצעים על ידי מרפאות שיניים, כמו זו שמנהל ד"ר מאור ניאזוב, יכולים לספק תוצאות בוהקות ואמינות יותר לטווח זמן ארוך יותר.
טיפולים אלו יכולים לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים, תלוי בהליך הספציפי ובמצב השיניים שלכם. עם זאת, העלות מוצדקת לרוב על ידי איכות התוצאות. זכרו, כאשר בוחנים כמה עולה הלבנת שיניים, זה לא רק על ההשקעה הכספית אלא גם על השיפור הפוטנציאלי בביטחון העצמי ובחיוך שלכם.

כמה עולה הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים ביתית הפכה לשיטה פופולרית עבור אנשים כדי לגרום לחיוך שלהם להיות בוהק ומפהנטוכל זה מהנוחות של ביתם.
מוצרים אלה מגיעים בדרך כלל בצורה של רצועות הלבנה, ג'לים, משחות שיניים או "מגשים" מלאים בתמיסת הלבנה. המרכיב הפעיל ברוב מוצרי הלבנת השיניים הביתיים הוא בדרך כלל סוג של מי חמצן, הפועל לפירוק כתמים על פני השיניים, מה שגורם להן להיראות לבנות יותר. הנוחות והמחיר של מוצרים אלו הופכים אותם לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, חשוב לציין כי בעוד שמוצרים אלו יכולים להיות יעילים, ייתכן שהם לא יספקו את אותן תוצאות מיידיות או כמו טיפולי הלבנה מקצועיים. זה גם חשוב לשים לב להשתמש במוצרים אלו לפי ההנחיות כדי למנוע תופעות לוואי אפשריות כמו רגישות בשיניים או גירוי בחניכיים. הלבנה עולה במרפאה שלנו בין 1,000 – 1,500 ש"ח בלבד! זה מהמחירים הכי טובים מבין מרפאות השיניים, תבדקו אותנו 🙂

כמה עולה הלבנת שיניים במרפאה

הלבנת שיניים במרפאה עם מכונה יכולה לספק תוצאות מיידיות ובולטות יותר.
הליך זה מבוצע בדרך כלל על ידי רופא שיניים וכולל שימוש בג'ל פרוקסיד בריכוז גבוה ובאור מיוחד או לייזר כדי להאיץ את תהליך ההלבנה.
הערכת , משתמשת בטכנולוגיית LED כדי להאיץ את תהליך ההלבנה, ומספקת תוצאות משמעותיות בביקור אחד בלבד.
המערכת כוללת גם הגדרות עוצמה הניתנות להתאמה אישית כדי להבטיח חוויה נוחה לכל מטופל.
בעוד טיפולי הלבנה במרפאה הם בדרך כלל יקרים יותר מהאפשרויות בבית, הם מציעים את היתרון של פיקוח מקצועי ולעתים קרובות מניבים תוצאות מהירות ומשמעותיות יותר. העלות אצלנו במרפאה היא במחיר של כ-1,500 ש"ח.

הלבנת שיניים במרפאה של ד"ר מאור ניאזוב

אם ניסיתם לבצע הלבנת שיניים ביתית ולא הלך לכם, אתם לא כל כך מרוצים ממה שיצא, או שאתם חוששים שלא תעמדו בטיפול העצמי, אל תדאגו. גם אתם יכולים להגיע לשיניים לבנות.

כיום ישנו טיפול שנקרא ציפוי שיניים. מה שעושים בציפוי שיניים הוא בעצם עבודה עם חומר מיוחד ודקיק שמצפה את השיניים ומעניק להן צבע לבן ויפה.

כדאי לדעת שמדובר על חומר ייחודי שפותח במיוחד לטיפולי שיניים – הוא קשה מאוד ועמיד מאוד כך שתוכלו להמשיך לאכול ולשתות בלי לדאוג שחומר הציפוי הזה יתפורר לכם בתוך הפה.

מרפאה ברמת גן

אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מצוינת ברמת גן, אין שום ספק שהמרפאה של דר' מאור ניאזוב היא המקום שלכם. מדובר על מרפאה מקצועית ביותר שצברה ניסיון רב בעולם רפואת השיניים.

התמחות מיוחדת של המרפאה היא טיפולי שיניים אסתטיים כמו ציפוי שיניים, יישור שיניים שקוף, השתלות שיניים, ועוד.

שתי התכונות שמייחדות את המרפאה הן מצד אחד השימוש בציוד הטוב והמתקדם ביותר שניתן למצוא כיום בעולם רפואת השיניים, ומצד שני מחיר שמתאים לכולם, מתוך תפיסה שלא רק לאנשים אמידים מגיע ליהנות מפה יפה ובריא.

איך לשמור על שיניים לבנות

סיכום

גם לכם מגיע פה לבן ויפה שלא תתביישו לפתוח בכל הזדמנות ולהתגאות בחיוך של מיליון דולר. אם מצב השיניים שלכם לא ממש טוב, ואתם קצת מתביישים לחייך ולחשוף שיניים, הגיע הזמן לטפל בזה.

ואם אתם מחפשים רופא שיניים רמת גן או לדעת כמה עולה הלבנת שיניים במרפאה, אתם כבר יודעים בדיוק לאן הכי כדאי לכם לפנות.

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!