0723725867

הלבנת שיניים – כמה זמן היא מחזיקה?

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להאיר ולהלבין את החיוך שלך.

בין אם אתם מחפשים להגביר את הביטחון העצמי שלכם או פשוט רוצים לשפר את המראה שלכם, הלבנת שיניים יכולה להיות פתרון יעיל.

אבל כמה זמן מחזיק אפקט הלובן, ומה אתם יכולים לעשות כדי לשמור על החיוך הבהיר שלכם?

כמה זמן מחזיקה הלבנת שיניים

הלבנת שיניים מכשיר

ראשית, חשוב להבין כי משך תוצאות הלבנת השיניים עשוי להשתנות בהתאם למגוון גורמים, כולל סוג טיפול ההלבנה שתבחר, הרגלי היגיינת הפה שלך, התזונה ואורח החיים שלך.

ישנם שני סוגים עיקריים של טיפולי הלבנת שיניים: טיפולים במשרד וטיפולים בבית. טיפולים במשרד, המכונים גם הלבנת שיניים מקצועית, מבוצעים על ידי רופא שיניים או שיננית ומשתמשים בחומר הלבנה חזק יותר מאשר טיפולים בבית. טיפולים אלו בדרך כלל יקרים יותר, אך יכולים להציע תוצאות מהירות יותר וארוכות יותר. טיפולים במשרד יכולים להימשך בין 6 חודשים לשנתיים, תלוי בנסיבות האישיות שלך.

טיפולי הלבנת שיניים בבית, לעומת זאת, ניתן לרכוש ללא מרשם או באינטרנט ובדרך כלל הם זולים יותר מטיפולים במשרד. טיפולים אלה משתמשים בחומר הלבנה חלש יותר ועשויים לדרוש יישומים מרובים כדי להשיג את התוצאות הרצויות ובמקרה הזה השאלה כמה זמן מחזיקה הלבנת שיניים תהיה פחותה מאצל רופא. משך השפעת ההלבנה מטיפולים בבית יכול להשתנות, אך הוא בדרך כלל קצר יותר מטיפולים במשרד ועשוי להימשך בין מספר שבועות למספר חודשים.

הוראות לשמירה על הלובן לאורך זמן

ללא קשר לסוג הטיפול שאתם בוחרים, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להאריך את משך תוצאות הלבנת השיניים שלך:

  1. הקפידו על היגיינת פה טובה: צחצוח ושימוש בחוט דנטלי בקביעות יכולים לסייע במניעת הצטברות של רובד ואבנית, שעלולים לגרום לשיניים שלכם להשתבש עם הזמן.
  2. הימנעו מהכתמת מזון ומשקאות: מזונות ומשקאות מסוימים, כגון קפה, תה, יין אדום ומוצרי טבק, עלולים להכתים את השיניים שלכם ולגרום להן לשנות צבע. הגבלת הצריכה של מוצרים אלו יכולה לעזור לשמר את החיוך הבהיר שלכם.
  3. השתמשו בקש: אם אתם בוחר לצרוך מזון ומשקאות מכתימים, שימוש בקשית יכול לעזור למזער את המגע שלהם עם השיניים שלכם.
  4. שתו הרבה מים: שתיית מים יכולה לעזור לשטוף חומרי כתמים ולשמור על לחות הפה, מה שיכול לסייע במניעת יובש בפה ועששת.
  5. שקלו טיפולי טאץ-אפ: אם אתם רוצה לשמור על החיוך הבהיר והלבן שלכם, אולי כדאי לשקול טיפולי טאץ-אפ. טיפולים אלו יכולים לעזור להאריך את משך תוצאות הלבנת השיניים שלכם וניתן לבצע אותם בנוחות של ביתכם.

לסיכום, כמה זמן מחזיקה הלבנת שיניים עשוי להשתנות בהתאם לסוג הטיפול שתבחרו והרגלי היגיינת הפה, התזונה ואורח החיים שלכם. חשוב לבדוק לפני תהליך הלבנת שיניים, למי הוא מתאים ומה הן השיטות העיקריות לטיפול והאם כדאי להשתמש בהלבנת שיניים ביתית. טיפולים במשרד נוטים להציע תוצאות לאורך זמן, בעוד טיפולים בבית עשויים להימשך פרק זמן קצר יותר. על ידי תרגול היגיינת פה טובה, הימנעות מהכתמת מזון ומשקאות, ובחינת טיפולי טאץ-אפ, אתה יכול לעזור להאריך את משך תוצאות הלבנת השיניים שלך ולשמור על חיוך בהיר ולבן.

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!