0723725867

השתלת שיניים לסת תחתונה

השתלת שיניים

כולנו יודעים כמה שווה חיוך יפה ומלא בשיניים לבנות, לא סתם נטבע הביטוי 'חיוך של מיליון דולר'. למזלנו אנחנו חיים בעשור השלישי של המאה ה- 21, וגם אם מצב השיניים שלכם לא ממש טוב, אפשר לטפל בעניין באמצעות השתלת שיניים לסת תחתונה.

הפה והשיניים הם האיברים הבולטים ביותר בפנים, ואחד הדברים הראשונים שאנו רואים ומתרשמים ממנו בכל מפגש עם מישהו חדש שאנו לא מכירים.

לכן, פה יפה ובריא הוא נכס כל כך גדול, ואילו פה מוזנח ולא מטופל יכול לגרום לאנשים לפספס הזדמנויות בלי קשר למה שהם שווים באמת. ככה זה, אין שני לרושם ראשוני.

השתלת שיניים לסת תחתונה הדמייה

השתלת שיניים

השתלת שיניים היא בעצם השלמה של שיניים חסרות בפה.

התהליך ארוך יחסית ונמשך גם מעבר לטיפול ההשתלה עצמו, על מנת להבטיח שהוא יהיה מוצלח ואיכותי.

במשך תקופה של כמה חודשים עד חצי שנה תצטרכו להגיע לביקורות במרפאה, ויתכן שיצטרכו לבצע עוד תיקונים וטיפולים סביב השיניים המושתלות.

בסופו של דבר, הרצון הוא להגיע להשתלה כמה שיותר מוצלחת מבחינה אסתטית וכמה שיותר נוחה למטופל. אל תתפתו להזניח את הביקורות והטיפולים הקטנים האלה.

זה אולי נראה לכם כמו משהו שולי, אבל בסופו של דבר אם עברתם את טיפול ההשתלה הקשוח יותר, חבל שהוא ייכשל בגלל עצלנות או דחיינות.

כמובן שברור לנו שמה שמעניין אתכם עכשיו זה לדעת כמה עולה השתלת שיניים. אז יצאנו לבדוק בשבילכם מהו מחירון השתלת שיניים לסת תחתונה.

חשוב לדעת שהמחיר משתנה כמובן בהתאם לאיכות השתל ורמת הטיפול הנדרשת, האם צריך מבנה, והאם שמים גם כתרים על השתלים.

בגדול המחיר נע בין 1,000 לכמה אלפי שקלים לשתל.

איך השתלת השיניים בלסת תחתונה מתבצעת בפועל

אז החלטתם ללכת על זה ולהיכנס לתהליך? מצוין. הכנו לכם כאן מדריך קצר כדי שתבינו מה בדיוק הולך לקרות לכם בתוך הפה. בעצם מדובר על תהליך בן 4 שלבים.

השלב הראשון הוא פגישה עם רופא השיניים כדי להבין בדיוק מה קורה בפה שלכם. בשלב השני הרופא יבנה יחד איתכם תכנית טיפול רצויה.

חלק מהשלב הזה הוא סריקה מתקדמת של הפה ויצירת תכנית טיפול בעזרת תכונת מחשב ייחודית.

השלב השלישי הוא כמובן ביצוע בפועל של הטיפול עצמו, והשלב הרביעי הוא מנוחה והתאוששות שכולל גם המשך מעקב וטיפול במקרה הצורך.

השתלת שיניים לסת תחתונה תהליך העבודה

טיפול השתלת שיניים במרפאת השיניים של ד"ר מאור ניאזוב

דר' מאור ניאזוב מנהל מרפאת שיניים מקצועית ביותר באזור המרכז.

למרפאה יש הרבה מאוד ניסיון בשלל טיפולים שונים הקשורים לתחום של שיקום הפה וטיפולים אסתטיים כמו יישור שיניים שקוף.

שני הדברים שאותם המרפאה חרטה על דגלה הם: מחיר נוח ומתאים לכל כיס, על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לקבל את טיפול השיניים הטוב ביותר ולא להתלבט האם לטפל בעצמם בגלל קשיים כלכליים.

הדבר השני הוא כמובן מקצועיות ללא פשרות, במרפאה עובדים אך ורק עם הציוד והמכשור המתקדם ביותר שיש כיום בעולם רפואת השיניים, כי ללקוחות של מרפאת השיניים של דר' מאור ניאזוב לא מגיע פחות מהטוב ביותר.

סיכום

כמו שאתם יודעים היטב, חיוך יפה שמציג פה מלא בשיניים לבנות הוא נכס אדיר.

אם אתם חולמים כבר שנים על חיוך של שחקן הוליוודי, אבל המצב הרפואי של השיניים שלכם הוא לא כל כך טוב, הגיע הזמן שתפסיקו לחלום ותתחילו להפוך את החלום למציאות.

טיפולי שיניים אסתטיים שכוללים השתלת שיניים, ציפוי שיניים, או יישור שיניים הפכו בשנים האחרונות לפשוטים, זולים, וזמינים יותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו. אז יאללה, תנו חיוך!

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!