0723725867

כמה עולה כתר חרסינה?

הלבנת שיניים

כתר חרסינה היא בחירה פופולרית לשיקום שיניים בגלל המראה הטבעי והעמידות שלו. הכתרים עשויים מחומר קרמי חזק ועמיד בפני שחיקה, מה שהופך אותם לבחירה טובה לכיסוי והגנה על שן פגומה אך השאלה הגדולה ביותר היא, כמה עולה כתר חרסינה?

אם אתם שוקלים להשיג כתר חרסינה, אולי אתם תוהים כמה זה יעלה. התשובה תלויה במספר גורמים, ביניהם מיקום השן, מורכבות ההליך וסוג הכיסוי של ביטוח השיניים שיש לכם.

בממוצע, כתר חרסינה יכול לעלות בין 2,500 ל-5,000 ש"ח לשן. עם זאת, העלות עשויה להשתנות במידה רבה בהתאם למיקום שלכם ולצרכים הספציפיים של המקרה שלכם. מומלץ לקרוא קצת על השתלות שיניים כדי להבין יותר בנושא.

לדוגמה, אם השן נמצאת במקום שקשה להגיע אליו או דורשת הכנה מקיפה, העלות עשויה להיות גבוהה יותר. בנוסף, אם אתם צריכים להכין את הכתר על ידי מעבדה מתמחה, העלות עשויה להיות גבוהה יותר.

כתר חרסינה חזק ועמיד

מה הם הגורמים המשפיעים על עלות כתר חרסינה?

גורם אחד שיכול להשפיע על עלות כתר חרסינה הוא סוג הכיסוי של ביטוח השיניים שיש לך. תוכניות ביטוח שיניים רבות מכסות חלק מעלות הכתר, כאשר חלק מהתוכניות מכסות עד 50% מהעלות הכוללת.

אם יש לכם ביטוח שיניים, חשוב לבדוק עם הספק שלכם כדי לראות מה מכוסה במסגרת התוכנית שלך. לחלק מתוכניות ביטוח שיניים עשויות להיות הטבה שנתית מקסימלית, מה שאומר שייתכן שתצטרכו לשלם עבור כל עלויות החורגות מהסכום הזה.

גורם נוסף שיכול להשפיע על עלות כתר חרסינה הוא מיקום השן. שיטות רפואת שיניים מסוימות גובות יותר עבור כתרים על השיניים האחוריות, שכן אלה עלולות להיות קשות יותר לגישה ודורשות יותר זמן להתכונן. בנוסף, יוקר המחיה באזור שלכם יכול להשפיע גם על מחיר כתר חרסינה. באופן כללי, טיפולי שיניים נוטים להיות יקרים יותר באזורים עירוניים בהשוואה לאזורים כפריים.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שעלות כתר חרסינה היא רק חלק מהעלות הכוללת של הליך השיניים. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור שירותים אחרים, כגון צילומי רנטגן, הרדמה וכל עקירות נדרשות ולכן לשאלה כמה עולה כתר חרסינה יש משתנים רבים. רופא השיניים שלך יוכל לספק לך אומדן של העלות הכוללת של ההליך לפני ביצועו.

איך אפשר להוזיל את העלויות?

אם העלות של כתר חרסינה מדאיגה אתכם, יש כמה אפשרויות שעשויות לעזור להוזיל את העלות.

כתר חרסינה כמה עולה

חלק מרופאי השיניים מציעים תוכניות מימון או מקבלים תשלום בתשלומים. ייתכן שתוכלו גם לנהל משא ומתן על מחיר נמוך יותר עם רופא השיניים שלכם אם אתם משלם על ההליך מכיסכם.

בנוסף, אתם יכולים לבדוק עם ספק ביטוח השיניים שלכם כדי לראות אם הם מציעים הנחות או הצעות מיוחדות על הליכי כתר.

אצלנו במרפאה, טיפול של כתר חרסינה הוא בעלות של 1,400 ש"ח בלבד וזאת מהסיבה שאנו נמצאים בצמוד למעבדת שיניים שגם היא חלק מהמרפאה ולכן עלויות רבות נחסכות בתהליך!

לסיכום, עלות כתר חרסינה עשויה להשתנות מאוד, בהתאם למיקום השן, מורכבות ההליך והכיסוי ביטוחי השיניים שלכם. בממוצע, אתם יכולים לצפות לשלם בין ₪2,500 ל-₪5,000 לכל שן, אך העלות בפועל עשויה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר בהתאם לנסיבות הספציפיות שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבוע ייעוץ אישי עמנו עוד היום. אנו כאן במרפאה של ד"ר ניאזוב עבורכם לכל שאלה ובקשה, ברגישות ובקשב רב.

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!