0723725867

טיפול שיניים לילדים: מה חשוב לדעת

טיפול שיניים

טיפולי שיניים לילדים

ביקורים במרפאה וטיפולים חשובים לשמירה על בריאות הפה הטובה והנחת הבסיס לחיים של הרגלים בריאים. כהורה, טבעי שיהיו לך שאלות לגבי טיפול השיניים של ילדך, והבנת היסודות יכולה לעזור לך לספק את הטיפול הטוב ביותר לשיניים ולחניכיים של ילדך. הנה מה שאתה צריך לדעת על טיפול שיניים לילדים:

מתי להתחיל טיפול שיניים לילדים

ילדים צריכים לפנות לרופא שיניים מיד עם הופעת השן הראשונה שלהם, או לא יאוחר מיום הולדתם הראשון. ביקורי שיניים מוקדמים יכולים לעזור לילדכם להתרגל למרפאת השיניים ולבסס הרגלי היגיינת פה טובים. הם גם מאפשרים לרופא השיניים לבדוק אם יש בעיה ולספק המלצות לטיפול בבית.

בקיעת שיניים

בקיעת שיניים היא תהליך טבעי בו צצות שיניו הראשונות של התינוק. זה בדרך כלל מתחיל בסביבות גיל 6 חודשים, אבל יכול להתחיל כבר 3 חודשים או מאוחר עד 12 חודשים. בקיעת שיניים עלולה לגרום לאי נוחות ולעצבנות, ולחלק מהתינוקות יש חום, שלשולים או פריחה סביב הפה. כדי לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר, אתה יכול להציע מטלית נקייה וקרה ללעיסה, או לתת לו טבעת בקיעת שיניים להחזיק. הימנע משימוש בג'לים או בקרמים לבקיעת שיניים, מכיוון שהם עלולים להכיל מרכיבים שמזיקים בבליעה.

טיפול אצל רופא שיניים לילדים

היגיינת הפה – האם שמירה על היגיינת הפה אכן חשובה כמו שלימדו אותנו מאז ומעולם?

היגיינת פה טובה חשובה לילדים בכל הגילאים! על ההורים לצחצח את השיניים של ילדם לפחות פעמיים ביום, תוך שימוש בכמות קטנה של משחת שיניים פלואוריד. תפקידם של הילדים הוא לירוק את משחת השיניים לאחר הצחצוח, שכן בליעת יותר מדי פלואוריד עלולה לגרום לכתמים לבנים על השיניים. על ההורים גם לעזור לילדם להשתמש בחוט דנטלי פעם ביום

ביקור אצל רופא שיניים

חשוב שיתקיים טיפול שיניים לילדים אחת לחצי שנה לצורך ניקוי ובדיקה שגרתית. במהלך ביקורים אלו, רופא השיניים ינקה את שיני ילדכם, יבדוק אם יש בעיות וייתן המלצות לטיפול בבית. חשוב לקבוע ביקורים אצל רופא השיניים בזמן שבו ילדכם מרגיש טוב, מכיוון שהוא עלול להיות חרד יותר או להתקשות לשתף פעולה אם הוא חולה.

תזונה

תזונה בריאה חשובה לשמירה על בריאות הפה. ילדים צריכים לאכול מגוון של מזונות עשירים בחומרים מזינים, כגון פירות, ירקות וחלבונים רזים. כמו כן, חשוב להגביל חטיפים ומשקאות ממותקים, שכן אלו עלולים להגביר את הסיכון לעששת.

ילד עובר טיפול שיניים

מצבי חירום דנטליים

מצבי חירום דנטליים, כמו שן שנשברת או כאב שיניים, עלולים להיות מפחידים עבור ילדים והורים. אם אתם עומדים בפני מצב חירום דנטלי, נסו להישאר רגועים ופנו לטיפול שיניים לילדים בהקדם האפשרי. אומנם טיפולי שיניים לילדים הם לא חלק מהשירותים שאנו מציעים במרפאתנו אך נשמח לסייע ולעזור בכל שאלה.

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!