0723725867

יישור שיניים שקוף: הדרך החדשה להיות עם גשר

יישור שיניים

האם אי פעם רציתם שהפלטה/גשר שלכם תהיה בלתי נראית? הודות ליישור שיניים שקוף, כעת תוכלו ליישר את השיניים באופן בלתי נראה ולהשיג את החיוך המושלם!

יישור שיניים שקוף הוא דרך מהפכנית לענוד פלטה לשיניים, דרך המאפשרת לכם לשפר באופן דיסקרטי את השיניים שלכם ללא הפלטות (גשר) המתכתיות המסורתיות.

בפוסט זה במאמר, נחקור את ההתקדמות ואת התהליך שהגשר המסורתי עבר עד הגעתו לתהליך מלא של פלטות שקופות וכיצד זה יכול לעזור לכם לקבל את השיניים הישרות שתמיד רציתם.

אז קודם כל, מה זה אומר יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף, הידוע גם בשם גשר שקוף, הוא חלופה לפלטות מתכת מסורתיות. הם סוג כמעט בלתי נראה של פלטות המשמשות רופאים בסדרה של מיישרים ומותאמים אישית כדי לתקן שיניים עקומות באופן הדרגתי ולהביא ליישור תקין לאורך זמן.

שיטה מודרנית זו של טיפול יישור שיניים הופכת במהירות לבחירה המועדפת בקרב מטופלים ואנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים, בשל אופייה הזעיר מבחינה פולשנית והן זעיר מבחיתנ חסכוניותה.
יישור שיניים שקוף מספק יתרון אסתטי למטופל, בכך שהיישור עצמו הופך להיות להיך כמעט בלתי ניתן לזיהוי בהשוואה לפלטה מסורתית.

המשמעות היא שהמטופלים כבר לא צריכים להתמודד עם סוגרים או חוטים שאינם אסתטיים והם יכולים ליהנות מכל מגוון שירותי השיניים הקיימים במרפאת השיניים המקומית שלהם, לרבות הלבנת שיניים וטיפולי שורש. בנוסף, תהליך הטיפול הוא לעתים קרובות הרבה יותר מהיר מאשר הגשר המסורתי, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אלו המחפשים להשיג שיניים ישרות יותר בפרק זמן קצר יותר.

כיצד פועל יישור שיניים כזה?

יישור שיניים שקוף הוא הליך חדש יחסית. זוהי דרך לא ניתוחית, נוחה ויעילה להשיג את החיוך הרצוי.

ההליך כרוך בשימוש במיישרי פלסטיק שקופים שמעבירים בעדינות את השיניים שלכם למצב הרצוי. מיישרים אלה מתלבשים בצורה מדויקת על השיניים שלכם ויש לענוד אותם בכל עת, למעט בעת אכילה או ניקוי.

  • בפגישה הראשונית, רופא השיניים או מרפאת השיניים יצלמו רשמים מהשיניים שלכם, כמו גם צילומי רנטגן וצילומים של השיניים על מנת להתאים את היישור שיניים השקוף המתאים לכם.
  • צילומים אלו ישמשו ליצירת דגם מדויק של השיניים שלכם אשר ישמש לאחר מכן לייצור מיישרים מותאמים אישית. רופא השיניים גם יספק את ההנחיות הספציפיות כיצד ללבוש ולטפל מיישר שיניים.
  • לאחר התאמת המיישרים, תצטרכו ללבוש אותם לפחות 20 עד 22 שעות ביממה למשך שבועיים עד שלושה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.
  • במהלך תקופה זו, ייתכן שתחוו אי נוחות קלה, אך היא אמורה להיעלם תוך מספר ימים.
  • במהלך הטיפול, חשוב להמשיך בנוהלי היגיינת שיניים קבועים כגון צחצוח, שימוש בחוט דנטלי והשתתפות בהלבנת שיניים רגילה או טיפולי שורש.

האם יש חסרונות לתהליך הזה?

למרות שיישור שיניים שקוף יכולה להיות דרך מצוינת לקבל את חיוך חלומותיך ללא הטרחה של פלטות מתכת מסורתיות, ישנם מספר חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה.

  • עלות – יישור שיניים שקוף בדרך כלל עולה יותר מאשר פלטה מסורתית, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת ​​קבלת ההחלטה. בנוסף, ייתכן שתצטרך לבקר במרפאת השיניים לעתים קרובות יותר על מנת להתאים ולתחזק את הפלטה.
  • אינם מיועדים לבעיות יישור שיניים רציניות – בעוד שפלטות שקופות יכולים להיות אופציה מצוינת לבעיות יישור קלות, ייתכן שהם לא יתאימו למקרים חמורים יותר. במצבים אלה, ייתכן שתצטרך לבחור במקום זאת בפלטה מסורתית.
  • הכתמה – מכיוון שישור שיניים שקוף עשוי מפלסטיק, הוא נוטה יותר להכתמה מאשר פלטות מתכת מסורתיות. זה אומר שיכול להיות קשה יותר לשמור על מראה המושלם שלהם, במיוחד אם אתם אנשים ששותים קפה או אוכלים אוכל עם צבעים עזים כמו פירות יער.
כל היתרונות של פלטה שקופה ליישור שיניים

לסיכום

יישור שיניים שקוף הוא אלטרנטיבה פופולרית יותר ויותר לפלטה מסורתית, והיא מציעה יתרונות רבים על פני הפלטה המסורתית, כולל נוחות, קלות ואסתטיקה. בעזרתו, תוכלו להנות מחיוך יפהפה ובטוח מבלי שאף אחד בכלל ידע שאתם לובשים פלטה!

תגיות

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!