0723725867

הסיבה העיקרית למה כדאי לבחור בכתר זירקוניה

כתרי זירקוניה

כאשר מדובר בשיקום שיניים, יש לבחירת החומר תפקיד מכריע בקביעת אורך החיים ושרידותו של הטיפול. זירקוניה, שחקן שהוא יחסית חדש בתחום רפואת השיניים, צבר פופולריות במהירות בעיקר בזכות החוזקה יוצא הדופן שלו והנראות האסתטית.
במאמר זה נתעמק בסיבות העומדות מאחורי ההעדפה הגוברת של כתרי זירקוניה, תוך התמקדות מיוחדת בעמידותם החזקה ובשאלה כמה זמן מחזיק כתר זירקוניה.

מה זה בכלל זירקוניה?

זירקוניה, או זירקוניום דו חמצני, הוא סוג של קרמיקה ששימש בתעשיות שונות בגלל העמידות יוצאת הדופן והשרידות של החומר בפני שחיקה.
בשנים האחרונות הזירקוניה מצא את דרכו לרפואת שיניים, ומציע אפשרות חזקה ואסתטית לכתרים דנטליים.

מה זה בכלל זירקוניה?

מה הסיבות לכך שכתרי זירקוניה עמידים כל כך?

העמידות של כתרי זירקוניה היא אחת התכונות הבולטות שלהם. בניגוד לחומרים אחרים שעלולים להישבר או להיסדק בלחץ, זירקוניה מתגאה בחוזק כיפוף גבוה. זה הופך אותו למתאים במיוחד לכתרים המוצבים בחלק האחורי של הפה, שם הכוח המופעל במהלך הלעיסה הוא הגדול ביותר.

העמידות של זירקוניה בפני שחיקה היא גורם נוסף התורם לעמידותו. השיניים שלנו נתונות לכמות ניכרת של בלאי דרך פעילויות יומיומיות כמו אכילה ושתייה. כתרי זירקוניה מסוגלים לעמוד בשימוש יומיומי רב זה מבלי להראות סימני נזק או בלאי, מה שתורם לאריכות החיים של הכתרים.

אבל, היתרונות של כתרי זירקוניה הם לא רק בעמידותם. הם מוערכים מאוד והפכו לפולוריים גם בזכות הנראות האסתטית שלהם. זירקוניה היא שקופה, בדומה לשיניים טבעיות, מה שמאפשר לחומר להשתלב בצורה חלקה עם שאר שיניו של המטופל.
זה הופך את כתרי הזירקוניה לבחירה מצוינת עבור מטופלים המחפשים שיקום המשלב חוזק ויופי כאחד!

היתרונות שאנו מדברים עליהם כאן נתמכים על ידי ראיות קליניות שנעשו במחקרים לאורך השנים. מחקרים רבים ודיווחים ממטופלים הדגישו את ההצלחה והשרידות ארוכת הטווח של כתרי זירקוניה, אפילו במקרים מאתגרים. לדוגמה, מחקר שפורסם ב-Journal of Prosthetic Dentistry מצא כי כתרי זירקוניה הציגו ביצועים מצוינים לאורך תקופה של חמש שנים, ללא מקרים של סדקים או שברים בכלל.

התקדמות משמעותית בזכות כתרי זירקוניה בעולם רפואת השיניים

כתרי זירקוניה מייצגים התקדמות משמעותית בחומרים לשיקום השיניים.
העמידות החזקה שלהם, בשילוב עם הנראות האותנטית והאמיתית שלהם, מביאים אותה להיות הבחירה האידיאלית למטופלים שרוצים שיקום ארוך טווח תוך כדי שמירה על מראה טבעי.
כמו בכל טיפול שיניים, חשוב גם להבין את כל האפשרויות שיש לפניכם ולבחון זאת עם רופא השיניים שלכם כדי לקבוע את הפתרון הטוב ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלכם.

מה הסיבות לכך שכתרי זירקוניה עמידים כל כך?

שאלות נפוצות על כתרי זירקוניה:

ש: האם כתרי זירקוניה בטוחים?
ת: כן, זירקוניה הוא חומר תואם ביולוגי, כלומר בטוח לשימוש בגוף. כלומר, הוא גם עמיד בפני קורוזיה, מה שהופך אותו לבחירה בטוחה ועמידה עבור שיקום שיניים.

ש: כמה זמן מחזיקים כתרי זירקוניה?
ת: עם טיפול נכון, כתרי זירקוניה יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. תוחלת החיים המדויקת שלהם יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו הרגלי היגיינת הפה של המטופל ומיקום הכתר.

ש: כיצד לטפל בכתרי זירקוניה כדי להבטיח את עמידותם?
ת: יש לטפל בכתרי זירקוניה באותו אופן כמו שיניים טבעיות. זה כולל צחצוח צחצוח ושימוש בחוט דנטלי, כמו גם בדיקות שיניים קבועות.

ש: האם ניתן להשתמש בכתרי זירקוניה לכל שן?
ת: כן, בזכות חוזקם ועמידותם, ניתן להשתמש בכתרי זירקוניה לכל שן. עם זאת, הם מתאימים במיוחד לשיניים הטוחנות, הדורשות חומר חזק יותר בגלל הכוחות החזקים המופעלים במהלך הלעיסה.

ש: מה המחיר של כתר זירקוניה?

ת: טווח המחירים של כתר זירקוניה יכול לנוע במספרים שונים מסכומים נמוכים עד סכומים גבוהים, לכן חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלכם בכל הנוגע לטיפול. אצלנו במרפאה אנחנו מבטיחים את המחירים הטובים ביותר בגלל העובדה שאנו עובדים בצמות למעבדת שיניים שמכינה את כל הכתרים באותו מקום!

תגיות

חיוך בריא,כתר זירקוניה,כתרים בשיניים

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!