0723725867

העלות האמיתית של חיוך בהיר יותר: מדריך מקיף למחירי הלבנת שיניים

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הפכה לדרך פופולרית להשיג חיוך בהיר יותר. זהו טיפול קוסמטי מהיר, לא פולשני ובמחיר סביר הפונה לגברים ולנשים כאחד.
במאמר זה נעמיק באפשרויות השונות להלבנת שיניים, העלויות שלהן ומה שצריך לדעת לפני שבוחרים שיטה.

סוגי שיטות הלבנת שיניים ועלויותיהן

  1. הלבנה במרפאה: זוהי השיטה המהירה ביותר, הכוללת ג'ל מי חמצן בריכוז גבוה ומיושם על ידי רופא שיניים או טכנאי מיומן. העלות הממוצעת היא כ-₪1,500 לטיפול (אצלנו במרפאה העלות היא רק 1,000 ש"ח בגלל הקרבה של המרפאה למעבדת שיניים!) . שיטה זו אידיאלית למי שמחפש שינוי צבע משמעותי בתקופה קצרה. עם זאת, אנשים עם כתמים עקשנים עשויים להזדקק למפגשים נוספים.
  2. ערכות קבלה הביתה בחלוקה מקצועית: ערכות הלבנת שיניים ביתית, שעולות בין 400 ל-1,000 שקלים, נחשבות על ידי רופאי שיניים רבים ככאלו המציעות את התוצאות הטובות ביותר לטווח ארוך. הם כוללים ג'ל מי חמצן בריכוז נמוך יותר, מיושם באמצעות מגשים מותאמים אישית, וניתן להשתמש בהם למשך הלילה.
  3. מוצרים ללא מרשם: האופציה הזולה ביותר, מוצרים אלו נעים בין 100 ל-400 שקלים. הם כוללים ערכות הלבנה שנרכשו בחנות עם ג'ל פרוקסיד בריכוז נמוך יותר. הם יכולים לעזור לשיפור החיוך והבהרת השיניים מעט אך הם אינם מספקים תוצאות דרסטיות.
העלות של הלבנת שיניים

גורמים המשפיעים על יעילות ומחיר ההלבנה

  • סוג הכתמים: כתמים חיצוניים (כתמי שטח) קלים וקלים יותר להסרה בהשוואה לכתמים פנימיים (בתוך מבנה השן), אשר עשויים לדרוש טיפולים יקרים יותר.
  • גיל וצבע שיניים: אנשים צעירים יותר עם שיניים חומות-צהובות בדרך כלל משיגים תוצאות טובות יותר בהשוואה לאנשים מבוגרים או כאלה עם שיניים ירוקות-אפורות.
  • הרגלי אכילה ועישון: צריכה קבועה של מזון ומשקאות מכתים, כמו גם עישון, יכולה להוביל ליותר כתמים, מה שעלול להגדיל את העלות של הלבנה יעילה.
  • איכות האמייל: שיניים עבות ואטומות מגיבות טוב יותר להלבנה בהשוואה לשיניים דקות ושקופות.

שיקולים ותחזוקה לטווח ארוך

שמירה על חיוך לבן מבריק לאחר הלבנת שיניים דורשת כמה שיקולים ארוכי טווח ותחזוקה שוטפת.
מכיוון שהלבנת שיניים אינה פתרון קבוע, ייתכן שאנשים רבים יצטרכו לעבור טאצ'-אפים, אולי על בסיס שנתי, במיוחד אם הם צורכים לעתים קרובות מזונות ומשקאות הגורמים להכתמה, או אם הם מעשנים.
השבוע הראשון שלאחר טיפול הלבנה הוא קריטי במיוחד, רצוי להימנע ממאכלים ומשקאות בצבע כהה במהלך תקופה זו כדי להבטיח את התוצאות האפשריות הטובות ביותר.
בנוסף, שמירה על היגיינת פה טובה היא המפתח להארכת ההשפעות של הלבנת שיניים.
צחצוח רגיל וחוט דנטלי מסייעים בהסרת כתמי פני השטח ושמירה על מראה השיניים בהירות יותר למשך זמן ארוך יותר.
גישה מונעת זו לא רק מסייעת בשמירה על האסתטיקה של שיניים לבנות אלא גם תורמת לבריאות השיניים הכללית.

סיכונים ותופעות לוואי

  • רגישות וגירוי חניכיים: אנשים מסוימים עשויים לחוות רגישות מוגברת או גירוי בחניכיים, במיוחד עם טיפולי חמצן בריכוז גבוה יותר.
  • שיניים טכניקולור: שחזורים כמו הדבקה או כתרים דנטליים אינם מושפעים מאקונומיקה, מה שמוביל לצביעה לא אחידה אם לא מטפלים בהם.

סיכום

סיכונים ותופעות לוואי בהלבנת שיניים

אז התשובות לשאלה כמה עולה הלבנת שיניים יכולות להשתנות באופן משמעותי בהתאם לשיטה הנבחרת, סוג הכתמים וגורמים בודדים כמו גיל ומצב השן. בעוד טיפולים במשרד מציעים תוצאות מהירות ומשמעותיות, ערכות לקחת הביתה מספקות איזון בין עלות ויעילות. מוצרים ללא מרשם הם הזולים ביותר אך עשויים להציע תוצאות מוגבלות. חשוב לקחת בחשבון תחזוקה ארוכת טווח ותופעות לוואי אפשריות בעת החלטה על שיטת הלבנת שיניים. על ידי הבנת הגורמים הללו, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת שמובילה לחיוך בהיר ובטוח יותר מבלי לשבור את הכיס.

תגיות

הלבנת שיניים,הלבנת שיניים ביתית,חיוך בריא

שתפו את המאמר עם חברים:

בעלים

ד"ר מאור ניאזוב

תוצאות מהמרפאה

Previous
Next

יש לכם שאלה?

אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר :)

בדיקה צילום נשך בחינם

לאור המצב הקשה במדינה אנחנו מעניקים בדיקה חינם ו-2 צילומי נשך ללא עלות אצלנו במרפאה ברמת גן!
אנחנו מתחייבים להעניק לכם טיפולי שיניים מהשורה הראשונה בסביבה נוחה וידידותית.

אנחנו במרחק שיחת טלפון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע שלכם לקראת חיוך בריא יותר ובהיר יותר!